گسترش اجاره ماشین عروس رونیکا رنت
نوشته شده توسط : سفرآلامو

گسترش اجاره ماشین عروس رونیکا رنت

رونیکا رنت یک مشارکت جدید با شهر ورسستر ماساچوست اعلام کرده است تا خدمات خودروی خود را برای ساکنان، کسب و کارها، بازدیدکنندگان و دانش آموزان منطقه ارائه دهد.

شش Zipcars در حال حاضر برای رزرو توسط ساعت یا روز در مرکز شهر Worcester.

ناوگان رونیکا رنت شامل اجاره ماشین عروس به نام “رونیکا رنت“، هوندا مدنی به نام “رونیکا رنت” و یک فرار فورد “رونیکا رنت” است. هر رزرو شامل گاز، بیمه و ۱۸۰ مایل رانندگی در روز است.

کریس مولینگ، مدیر بازاریابی منطقه ای رونیکا رنت ، گفت: “ما بسیار هیجان زده به رونیکا رنت به ورچستر به عنوان بخشی از شبکه حمل و نقل در حال رشد شهر است.” “سرویس ما کاربران را به درخواستهای خود بر روی” چرخها “میفرستد، آنها را با ضربه ساده رونیکا رنت، به آنها اجازه میدهد رنت ماشین بدون نیاز به داشتن وسیله نقلیه به آنها دسترسی داشته باشند.”

راه اندازی در اجاره ماشین عروس بر روی حضور رونیکا رنت در چندین دانشگاه محلی، از جمله دانشگاه کلارک، کالج صلیب مقدس، موسسه پلی تکنیک ورچستر و دانشگاه ایالتی ورست استوار است.

“شهر ورسستر به طور مداوم به دنبال راه هایی برای رشد هوشمندانه است، و این توافق با رونیکا رنت به ما کمک می کند تا با کاهش نیاز به فضاهای پارکینگ در مرکز شهر و دادن ساکنان به جای جایگزینی پایدار برای داشتن یک ماشین،” مدیر شهر ادوارد م رونیکا رنت Jr. “به عنوان مرکز شهر ما همچنان به رشد و به طور فزاینده ای تبدیل به یک محله که در آن مردم کار، بازی و زندگی می کنند، ما برای ارائه گزینه های حمل و نقل قوی مهم است، و این به ما کمک می کند تا رسیدن به این هدف.”





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: